Press "Enter" to skip to content

Óvakodjon, ha UPC ügyfél

Minden UPC ügyfélnek oda kell figyelnie az elkövetkezendő időszakban, hiszen csalók élnek vissza a UPC nevével. Az összes UPC ügyfelet felhívják és a szolgáltatás átírásával kapcsolatban élnek vissza. A jóhiszemű ügyfelek többsége sajnos áldozat lesz, hiszen az ügyfelek között igen sok a nyugdíjas is. A UPC minden egyes gyanús telefonhívással kapcsolatban arra kéri az ügyfeleket, hogy hívják fel azonnal a telefonos ügyfélszolgálatot és egyeztessenek velük. Nem szabad más nevére átíratni az előfizetéseket, még ha erre kérik őket a UPC nevében. Azonnal az ügyfélszolgálathoz kell fordulni.

Az ismeretlen csalók a UPC ügyfeleket felkeresve felajánlják, hogy átvállalják tőlük az UPC szolgáltatást, csak azért, hogy megszabadítsák őket a tehertől. A csalás lényege, hogy a szolgáltatás átírásához adatokat kell szolgáltatni, amellyel azután vissza tudnak élni. Az adatokkal való visszaélés mellett még az átírási ügyintézési folyamat lezárulta előtt elviszik az ingatlanokból a médiabox és modem berendezéseket, de ezek természetesen soha nem kerülnek be a UPC központjába. A UPC nyomatékosan kéri ügyfeleit, hogy ha ilyen típusú ajánlattal keresik meg őket, akkor haladéktalanul egyeztessék azt az ügyfélszolgálattal. A visszaélések és az esetleges anyagi károk csak így akadályozhatók meg. Az átíráskor felmerülő díjakat minden esetben az átvállalónak kell fizetnie.

Minden UPC ügyfélnek érdemes tudnia, hogy a modemeket és a médiaboxot a hivatalos UPC által indított eljárás során a cég munkatársai viszik vissza a központba, mozgatják azokat. A díjakat soha nem kérik be elektronikusan. A UPC a napokban ismeretlen tettes ellen meg is tette a feljelentését, hiszen számukra fontos, hogy ügyfeleik adatait biztonságban tudják. A UPC ügyfélszolgálatát a 1221-es telefonszámon lehet elérni. Itt az ügyfélszolgálatos kollégák mindenben az ügyfelek segítségére lesznek. Érdemes tényleg résen lenni, és ha bárki becsönget az ajtón, hogy e modemekre igényt tartson mindenképpen érdemes az ügyfélszolgálattal egyeztetni és az azonosításra szolgáló igazolványt is azonnal elkérni. Amennyiben ezt nem tudja az érkező felmutatni, úgy nem kell beengedni a lakásba és nem szükséges tárgyalásba sem bonyolódni vele.