Press "Enter" to skip to content

Kockás has nőknek: hogyan érdemes nekikezdeni?

Nőként részben másra van szükséged ahhoz, hogy koskahasat villanthass. Biztosan Te is szeretsz jókat enni, de mégis szeretnél egy olyan tested, amit bátran mutogathatsz a strandon vagy az edzőteremben. Egy jó kockahas program azonban sokat segíthet abban, hogy egy olyan edzéstervet kövess, aminek a végén valóban látszódni fognak azok a redők. Viszont tudnod kell, hogy mindenkinek más a testalkata, más az anyagcseréje, így nem ugyanaz működik nálad, mint másnál. Ebben a cikkben eláruljuk, hogyan érdemes elkezdeni és milyen eredményekre számíthatsz.

Kockás has nőknek – ezzel indulj!

Milyen jó látvány, amikor egy haspóló éppen hogy láttatja a kidolgozott izmokat, ami azt bizonyítja, hogy a lányok már koplalás nélkül élnek egészséges életet. Az Intenset kockahas programja kezdők számára is sokat segíthet. Nem kell tehát profinak lenned ahhoz, hogy szívesen vegyél fel olyan felsőt, aminél látszik egy kicsit a pocid. Nem, nem a bordákról beszélünk, hanem az izmokról, amiket idő volt odavarázsolni.

A jó hír az, hogy bárkinek lehet kockás hasa, csak nem mindegy, hogy mennyi idő alatt. Akinek egy kicsit több a felesleges, annak valószínűleg nehezebb dolga lesz, mint akinek szinte csak izmot kell építenie. Minél előbb belevágsz és elkezded lepucolni magadról a zsírt, annál látványosabb lesz az eredmény. Bár sokan úgy gondolják, hogy a nőknél túlzás a kockás has, hiszen sokan a végletekig mennek annak érdekében, hogy minden tökéletesen mutasson. Ízlések és pofonok, a lényeg, hogy Te jól érezd magad a testedben!

Az első lépés tehát mindenképpen a fogyás, vagy legalábbis a zsír eltávolítása a kockák elől. Ehhez az is kell, hogy a megfelelő táplálkozás mellett rendszeresen mozogj, hiszen enélkül lehetetlen küldetésnek nézel szembe. Hiába fogytál le, ha maximum a bordáid és a csontok látszanak ki, hiszen nincsen a zsírréteg alatt még egy kis izom sem.

Fontos a rendszer és a rendszeresség

Muszáj egy olyan mozgásrendszer kialakítanod, amit folyamatosan követni tudsz. Tehát oszd be az idődet úgy a sportoláshoz, hogy az beleférjen az életedbe. Lehetőleg anélkül, hogy az teljesen felborítaná a mindennapjaidat. Semmi értelme annak, ha veszel egy bérletet az edzőterembe, de egyszerűen nincsen időd arra, hogy elmenj oda heti 3-4 alkalommal. Pénzkidobás és még frusztrálni is fog, hogy semmit nem tudsz rendesen csinálni.

Annak se sok értelme van, ha otthon nekilátsz 100 hasprésnek és azt mindennap csinálod, ettől ugyanis nem lesznek ott kockák, ráadásul még ki is készíted magadat. Ennél sokkal komplexebb gyakorlatsorra lesz szükséged, amit aztán heti pár alkalommal elvégezel otthon. Minél hosszabb ideig tart, annál tovább leszel zsírégető tartományban, tehát kettőt egy csapásra. A rendszeres sportolással amellett, hogy fogyhatsz, izmot is tudsz építeni. Ehhez azonban következetességre lesz szükséged.

Hogyan lehet kockahasat csinálni?

Hozzá kell tenni, hogy lokális zsírégetés nincsen, tehát hiába csak a hasadra edzessz, az nem azt jelenti, hogy minden izom odamegy és a zsír is csak onnan távozik. A has egy igen kényes terület, ahova edzhetsz ész nélkül, ha az étkezés nem jó, akkor sosem láthatod meg azokat a kockákat. A lapos has nem a hasizomgyakorlatok által valósul meg, hanem a zsírvesztéstől. Ez azonban nem azt jelenti, hogy nem kell sportolni és elég, ha az étkezésre odafigyelsz. A kettőre egyszerre lesz szükséged.

Edzeni azért kell, ha végre eltűnik a zsírtömeg, akkor amikor végre láthatóvá válik a kockás has, akkor ne csak a csontokat láthasd. A diétát tartsd végig, igyekezz olyan életmódot folytatni, ami nem nehezíti meg az életedet, mégis segít abban, hogy elérd a céljaidat.

Mit egyél, ha kockahasat akarsz?

A nőknél amúgy sem mindegy, hogy mit esznek, így nagyon fontos, hogy közben figyelj az étkezésre. Ebben nincsen semmi új, edzeni kell és odafigyelni arra, hogy mit viszel be a szervezetedbe.

Az étkezési program mindenkinél más és más, nem érdemes másnak az étrendjét követni, hiszen nem biztos, hogy az eredményt hoz. Az Intenset diétában sok fehérjét, kevesebb szénhidrátot és valamennyi zsírt kell fogyasztani. Ez azt jelenti, hogy a hölgyek esetében fontos a hús, a hal, a túró, valamennyi teljes kiőrlésű kenyér, tészta, esetleg gabonaféle, amihez egy kis tökmagolajat vagy avokádót érdemes enni. Minél több a fehérje, annál kevésbé leszel éhes, emellett segít építeni az izmokat.

A kockahas tehát nem lehetetlen a hölgyek számára sem, viszont fontos, hogy figyelj oda az étkezésre és a rendszeres edzésre. Csak a kettő együtt hozhat eredményt.